97

Förfesten i fredags hölls i Daniels lägenhet med en massa bra tjejer, tack för den!
Och tack till Jocke och Viktoria för att att jag fick komma på festen!

Just nu sitter jag och väntar på att Ellen från fjällen ska komma och hämta mig,
vi ska nämligen till Elin som fyller år idag. GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS GULL! :D

Usch, jag blir bara mer och mer deprimerad när folk i min närhet fyller 18, jag vill också!
Det är ju i och för sig bara 97........... dagar kvar, räknade jag precis ut.
Fy fan.


Kommentarer
Postat av: Elin

Nu är jag superseg på att svara men; TAAAAAACK HJÄRTAT! :D Jätteroligt att du ville komma hit, hihi.

2009-12-09 @ 21:12:36
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0