Don't stop believing

Usch för hosta. Jag brukar inte vara sån som hostar, men nu i snart en vecka har Daniel fått stå ut med min hosta natt som dag. Inte ett dugg kul! Eftersom jag har en liten sån här "grej" att jag tror att jag blir sjuk på grund av att jag rör på mig för lite, så pallrade jag mig till gymmet trots att jag kände mig helt död. Otroligt länge sen jag var där. Det blev rätt mycket styrka, segt som fan dock! Längtar tills jag blir frisk så jag kan ta tag i gymmandet igen, fast äm det är sugit tråkigt.... Knä knä, dumma knä, bli bra så jag kan spela handboll och fotboll!! :(

Här är min spotify playlist också, om det är någon som inte har något att lyssna på :)
Bääääst


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, tack :D det där behövdes! :P

2009-12-20 @ 18:39:43
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0