facet

Jag gick till skolan igår ändå, fastän jag inte var på topp! Ångrar jag det inte en sekund eftersom revyn var riktigt bra. Jag såg den till och med två gånger tillsammans med Sofia, Ellen, Emilia och Josefin. Träsmak- javisst, men värt det! Jag har inte allt för mycket att berätta. Jag har lagt in lite bilder från London på facebook som ni kan kolla in om ni har lust. Annars har jag suttit här vid datorn igår och idag och gjort något som visst blivit en slags "lov-tradition", hihi!

Sammanträffande att jag träffade Michael i London och
att han var på revyn igår, höhö.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojojoj, riktigt häftigt hörredu.. :)

2009-12-19 @ 18:32:38
URL: http://sofianilsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0