das city

igår drog jag och emilia till stan. SOM ALLITD, fick jag emilia att shoppa järnet, hon som aldrig brukar göra det :D hihi. För min del blev det också en hel del, tänkte lägga upp bilder på det senare, men om jag inte orkar så kan jag ju iaf berätta nu: vitt linne, strumpbyxor,  levis byxor, helvita smala converse och VAX! My GOD säger jag bara, Emilia längtar, jag längtar inte :D Haha. Iaf, det var en bra shoppingdag. Jag hade planerat att köpa byxor för minst 1000kr och skor för 1000kr, men kom undan med både skor och byxor för sammanlagt 1200kr, schkapligt nice (:

Idag har jag i princip inte gjort något! Skolan, sen gick jag ut med Viggo, spelade Guitar Hero och nu tittar jag på Semester Svenskarna. SNACKA om att jag ska åka till Thailand och blir reseledare efter gymnasiet :) Eller ja, i alla fall resa utomlands och jobba. Kanske dykinstruktör. :)

miss you miss you miss you

Kommentarer
Postat av: emilia

vaxvaxvaxvaaaax!! :D

2009-01-29 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0