Du är bra..

Ledsen för dålig uppdatering! Igår efter skolan hade jag och Elin sällskap i bussen ut till skogen (Rejmyre) Där åkte hon hem till sin Jesper och jag åkte med D hem :)  Friends, friends & friends, du är hjärntvättad sötnos. YEY! Sen lagade vi lite mat.. eller ja, lagade och lagade vet jag inte, vi värmde lite konstiga pommes och stekte schnitzel, gott blev det i alla fall :)

I morse vaknade jag i ett iskallt rum, tur att jag hade något varmt och mysigt brevid mig :) Drog på mig lite kläder och gick ut till bussen. Ujs vad långt det är mellan Rejmyre och Firret alltså :/ Eftersom jag hade sovmorgon åkte jag till pappas och mammas jobb och käkade frulle och gjorde i ordning mig, så slapp gå upp galet tidigt för att fixa allt sånt där hos D, ganska smidigt :) När jag kom till skolan och träffade Emilia bröt vi båda ut i asgarv, HAHA! Det är sjukt, fattar inte hur det kan hända så ofta. Vi hade båda helsvarta skor, svarta strumbyxor, lång typ.. ja, långt linne kan man kanske säga och sen en lila tröja. Sååå pinsamt :D Inte första gången det händer heller. Skoldagen var iaf ganska seg fast kul. På engelskan fick vi höra på en tjej som bor i Australien och har bott där i några år. Sjukt intressant var det! Otroligt härlig och bra engelska pratade hon också. Lite fränt att hon visade bilder på ställen jag har varit på i Australien också :)

Hoppas du hade det bra i skolan idag Emelie! Saknar dig något otroligt,
men jag är glad för din skull. Jag älskar dig :)


Plugg på g, puss.

Kommentarer
Postat av: Karin

Är det Daniel "Åke" Andersson från Rejmyre?

2009-01-14 @ 16:41:20
Postat av: Anonym

men whuuut?! hahah, äru tillsammans med åke?!? :D

2009-01-14 @ 17:10:58
Postat av: d

Shit, ÅKE!?!?! No waaaaay? :)

2009-01-14 @ 18:05:27
Postat av: Jesper

vem är den där Åke som alla pratar om? Han måste ju vara helgrym så poppis som han är...

2009-01-14 @ 18:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0