internet explorer 8 beta 2

idag har jag ägnat morgonen åt att fixa lite med datorn. jag har tagit bort firefox, och tagit tillbaka IE. Jag älskar Firefox, men eftersom nästan alla "random sidor" ändå öppnas i IE, så satsar jag på det ;D Btw, någon som har Internet Explorer 8 som vet om man kan byta skin? Eller i alla fall byta färg? If you know, tell me!  Jag har även pluggat Historia. Provet är på tisdag, ca 60 sidor+lösblad, och det är första gången jag tittar på det idag :| Ska nog även beställa grejerna från eleven.se sen. Kan lägga upp lite bilder på vad jag ska ha lite senare :) Nu ska jag nog lägga mig och titta på Hide and Seek och få lite nostalgikänslor. Jag såg den o Thailand år 2005 i ett mysigt AC-kallt biorum, miss it! :')

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0