It's only rock n roll

just nur är jag faktiskt glad glad glad :D i morse när jag vaknade förväntade jag mig världens sämsta skoldag pga lite grejs, men den blev tvärt om, riktigt nice! :) ännu bättre är att danie.. oh nej! ehm, jag menar ..D kommer hit snart! 8) han ska sova här i natt, sen får vi hoppas på att det gå bra för honom i morgon (:

annars skulle jag inte tacka nej till dessa tees, alla finns att köpa på frontlineshop.com:


 Amplified / The rolling stones €29.99            Iron Fist €37.99


                              Iron Fist €37.99                                                                                     

Kommentarer
Postat av: fanny

ja vissa låter ä ju verkligen så skit samma hur mkt man spelar dem, de blir aldrig åliga...kul att någon tycker som jag=)

2009-01-15 @ 19:44:48
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0