Jävla bowling.. IGEN!

Igårkväll när jag stod och klippte håret kom några pojkar och tutade som galningar utanför. Så det var bara att dra på sig några strumpor och en jacka och springa ut. Vi åkte till O'learys och bowlade och FY FAN säger jag bara! Helt ärligt så blir jag helt knäpp bara av att tänka på det. Sist när jag och Åke (då known as D) bowlade, så vann han över mig med 1p. Den här gången när jag, Jocke och Åke körde ledde jag med typ 50p sammanlagt efter andra serien. Och när vi var på omgången innan den sista, ni vet den sista med tre rutor? Iaf, då sätter jag en strike och tänker att allt är lugnt och Åke typ skakar av nervositet. Och så ska han köra sin sista omgång, OCH HAN SÄTTER TVÅ JÄVLA STRIKAR I RAD!!!!!!!!  Så det slutar med att han vinner med 4p över mig, PÅ TRE SERIER.  Fatta vad jämnt. Jag slog iaf Jocke, vilket betyder att Åke är min! ^^ Efter det drog vi till någon lokal där de spelade lite.

I morse vaknade jag brevid någon söt. Låg och drog oss till kl 16 någonting.. Höhö. Nu skulle jag egentligen in till stan med Emilia och Josefin för att titta på när Emilias brorsa spelar på Rockkarusellen, men eftersom jag inte lyckades få skjuts hem förän vid 17 så sket sig det :( Jag som verkligen ville.. Så ja, det blir att sitta ensam och titta på handbollen ikväll,  KUL!

Kommentarer
Postat av: Akki

host 4 poäng host Puss!

2009-01-17 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0