mixed feelings

i morse var jag uppe tidigt, redan kl 10! en timme senare kom evve och hämtade mig, så åkte vi till fotbollsträningen. som de flesta vet så är det första gången på mer än ett år som jag tränade fotboll. och ja, what to say? jag blir galen... det var ju såhär jag fruktade att det skulle bli :/ jag har inte direkt något sug att spela längre. frågan är om det är för att vi är innomhus, för i somras stod jag ju faktiskt och grät av längtan brevid fotbollsplanen när tjejerna spelade. ja, jag är minst sagt förvirrad. jag menar, det är ju nu som jag måste vilja som mest, och det är ju nu jag måste ha tålamodet. jaja, jag får fortsätta grubbla. nu ska jag gå ner och spela gh, I suppose. hm.. bad bad day.

Kommentarer
Postat av: emilia

men hörredu!!! det var ju inte direkt så mycket fotboll du spelade, den enda bollen du fick hålla på med var ju den där stora mjuka blå saken! Det kommer! :D

2009-01-18 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0