one year ago

äntligen är det fixat, på söndag kommer jag få joina på fotbollsträningen! happy happy happy! :D dessutom är det exakt ett år sen som mitt korsband gick av. usch, jag minns hur tufft det var och hur dåligt jag mådde de första månaderna efter skadan. hm..  men men, that's in the past! nu satsar jag på framtiden ;)

annars så sov daniel här i natt. oups.. där slank det ut. oooh, ingen mer mystik längre :(  hihi. iaf, daniel a.k.a åke sov här, mys! i morse åkte han iväg på anställningsgrej och jag satte mig vid datorn till ca en halvtimme innan jag skulle åka till skolan. orkar inte fixa iordning mig när jag ändå bara ska ha en lektion på 40 min och sen ska till gymmet och bli svettig ändå (: slappt! ikväll blir det förhoppningsvis mys.

/elinpelin päronpung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0