Phus anteckningsbok

HAHAHA, jag dööör. Letade efter en kabel till mobilen och hittade en lila liten bok, nämligen Phus anteckningsbok. Om det är någon som känner igen anteckningarna, hojjta till!  hahahahaha :p

16/10-2002
E xtremt snäll & söt
L arvig ibland
I lsken om hon inte får som hon vill
N ussig

16/10-2002
Vi har kommit ut nu.......
Jag avslöjade oss.
Det var inte meningen.
Jag tappade en bok ur skåpet.......
Vi blev liv-rädda.

16/10-2002

Tja!
I love Elijah Wood!
Han är såååååå söt!
Puss och kram till dig, Elijah!

Kommentarer
Postat av: anne

hahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååååhhhhh jag dör! och vad töntig jag känner mig i den här kommentaren nu men gud vilka minnen! fyfan för dig elin som avslöjade oss när vi stod där i skåpen.

2009-01-18 @ 14:16:46
Postat av: anne

jag skrattar så jag gråter!!!!!!!!!!

2009-01-18 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0