schoolferre

sorry för att jag skriver så lite här nu för tiden, anledningen är att hela min dator är knäpp, så vi har formaterat om den, men nu är den ännu värre. :(

igår var det ju skolfest :) jag, amanda, sofia, caroline, magda, elin som är b, agnes, haidi (sorry om det både är fel namn och felstavat ^^) veronica och anne hängde i jerrys lägenhet först. mucho dans, sång och röda pussmärken. riktigt kul och mysigt (: efter ett tag drog vi vidare till alisa där vi bara var i några minuter, kändes det som i alla fall :p tillslut började den som alltid låååånga resan ner till centrum. trevligt inne på nice också, även fast det inte blev lika mycket dans för mig som det brukar. jag satt mest och pratade med trevliga människor hela kvällen!
tack för en mycket trevlig kväll tjejer! :)

och idag är det ÄNTLIGEN lördaggggg! vilket betyder att åkis kommer hem :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0