sugarplum, my sweet little sugarplum

mm, sugarplum är vad som har spelats i spotify nu i ett bra dag (med ett bra tag menar jag ca 1-2 dagar, jag tröttnar snabbt helt enkelt..) ja, som ni kanske läste på inlägget innan började jag inte förän kl 10 i morse. slutade sedan 11.55, ganska skönt :) drog till aktiv och körde, 2.5 timma :| fan, två timmar mellan bussarna så var tvungen att göra av tiden någonstans. träningsvärk nästa! nu "drack" jag precis upp min smoothie. hm, kanske ska berätta hur jag brukar göra, för har hört av folk att den är rätt god och främst nyttig och mättande.

aja, here it comes iaf:
Det här blir ungefär 3 st små glas eller 2 stora glas
1.Ta ca 1,5-2 dl  lättmjölk och häll i det i en mixer (det måste vara lättmjölk!)
2. Mixa mjölken tills den blir porös.
Tro det eller ej, men då har den ökat ca 3-4 ggr mot hur mycket mjölk du hällde i från början
3. Sen finns det två altenativ: antingen tar du ca 2-3 dl bär och en banan,
annars tar du ca 1 dl bär och en halv banan och har istället i lite vaniljyoghurt.
4. Mixa lite lätt så att det bara blandas.
Voila, ENJOY!

Haha, vad töntig jag känner mig med alla recept.
Men wtf, mer intressant än att höra om mitt liv hela tiden, right? :)

Kommentarer
Postat av: Jesper, Vännerhataren

Elins matblogg?

2009-01-20 @ 14:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0