The one with the bowling

Bowlingen var S P Ä N N A N D E!! :O
D, Jimmy och David ledde stort i princip hela tiden,
medan jag, Bella och Ida fightade lite i botten.
MEN NI SKA BARA VETA!  vi körde bara en serie,
och i slutet gick det bra som tusan för mig!
Helt plötsligt var jag med i toppen!
D hade en omgång kvar, den sista med tre rutor, ni vet?
Mm, och han skulle bara  kunna slå mig om han fick strike/spärr:

1st throw: nine down, one left!
2nd throw: one down...... OH NO, SPARE!

3rd throw: Two down! But what the?!?
Elin: 115p
D: 116p

Hmmmm, en mycket glad D. Men ja, han vann ju bara med 1p,
dessutom gjorde jag mest strikar av alla :)
Och just ja, trevligt att träffa Jimmy också, Idas kompis från.. ja, någon stans (a)
Lite tråkigt bara att  hans fick träffa en gråtande Elin för första gången :/
Ae, usch.. Det känns hundra gånger värre än när vi slutade nian.
Du/ni betyder ju så himla mycket..
Jag kan inte fatta att det faktiskt är på riktigt nu.. Tomt.

Och usch vad mycket klockan är då!! Måste börja ställa tillbaka min dyngsrytm.


När ska jag sluta kalla D för D? Hmm



Kommentarer
Postat av: Jesper

jag kallar honom för blä. Du kan f¨använda det om du vill

2009-01-03 @ 11:09:41
Postat av: elin m

jesper: Så du vet alltså vem D är? :o HUR?! jag som har varit så hemlighetsfull. :/

2009-01-03 @ 14:13:57
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: Jesper

kontakter baby, kontakter!

2009-01-03 @ 17:12:40
Postat av: anne

haha hur kommer du ihåg om min snarkande mamma? vilket minne! :P och va rolig jesper är :)

2009-01-03 @ 17:30:20
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/
Postat av: elefanten

Kom in och läs den mest uppmärksammade och kontroversiella bloggen senaste veckan! Hatmailen stormar in!!



ENJOY!

2009-01-03 @ 17:34:40
URL: http://brunelefant.blogg.se/
Postat av: D

My mom calls me Thunder.

2009-01-03 @ 18:11:25
Postat av: Jakob

Your not my mom Jim, your not my mom!

2009-01-03 @ 19:22:36
Postat av: D

Haha

2009-01-03 @ 19:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0