The one with the day after THE day

Gårdagen var riktigt jävla lyckad måste jag faktiskt säga :)
Jag och tjejerna började hemma hos mig. De som var här var
Josefin, Emelie, Emilia, Felicia, Ida, Elin B, Amanda och Ellen.
Vi spelade The Band och så lagade vi tacos, sammarbetet var på topp! ;D
Efter det blev det julklappsleken. HAHA, sjukt kul och hysteriskt :p
Men Elin & Amanda, vi delade ju upp knullgummit ganska systerligt må jag säga. Höhö
Efter det blev det Sanning eller Konsekvens, ni vet sånna dära kort.
Kul, men ganska urballat och galet.
Vid 23 tog vi en stortaxi och åkte till golflokalen. Massa folk! Inklusive D :)
Dock blev det ju lite dålig stämning ett tag, grymt jävla onödigt måste jag säga.. :s
Vid 02 kom polisen, så då drog jag och D hem till mig och myste Friends.

I morse vaknade jag brevid något sött.
Så idag har det blivit en hel del Friends och så var vi även ute med doggen :)

Här under kommer lite bilder från igår,
grymt suddiga och endel är lite vita och så,
men det hör väl till när det är fest, eller? :p



rockband för hela slanten!

myyyyyyys


och JA, jag är bäst på trummor.. världens taktkänsla 8)

Sexy mamas cutting the cucumber

min älsklingsida och ellenfrånfjällen

sötnosarna steker köttfärs :)

och så blev det äntligen mat. schysst med flaskan ida! ;)

och tillslut även paketleken. YEY :p

Kommentarer
Postat av: alisa

nej vad mysigt ni verkade ha det. men vafan drog du inte till hårtorp för med ida? då jag kunnat krama dig vid 12-slaget också :) aja, happy new year cutiepie!

2009-01-01 @ 21:44:20
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Mr R

ah det var onödigt jag ber om ursäkt

2009-01-01 @ 21:49:02
Postat av: Elin

Men gud, var jag tvungen att sitta mellan de två brunaste människorna någonsin eller?! Hahaha! :P

Aja, tack för att vi fick va hos dig, det var jättekul! :)

2009-01-02 @ 22:30:43
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0