The one with THE day

Efter en lång & tråkig dag igår kom D hit. Vi nördade lite Guitar Hero, som alltid! Han satt och coacha mig när jag körde lite på min career, jag klarade en låt jag hade gett upp på ^^ Efter det blev det Friends, som alltid igen! Jag tröttnar aldrig! Och jag tröttnar inte heller på att umgås med D :$ Tillslut tittade vi på Titanic. Det var såå länge sen som jag såg den. LOVE IT! Vad har jag annars att säga..? 9/1? Hihi!  Btw är jag även ledig idag, men vid halv tio vaknade jag av alarmet, då skulle D upp och köra hem med bilen. Inte många timmar sömn för dig i natt heller sweetie, men när han hade åkt sov jag fram till nu. Ganska så nice! MEN NÅGOT SOM ÄR MINDRE NICE ÄR D'S AXEL! :O Gick ur led igår för andra gången när jag har varit med. Usch, tycker massa synd om dig.

Nu blir det Aktiv ett tag, sen drar jag hem till D igen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag tycker det, Björnligan ska vara trendsättarna 2009. Det har jag hört!

2009-01-09 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0