The one with the fucking msn

Antar att jag är efter, men jag laddade iaf hem nya windows live messenger för en stund sen.


Jag blir SÅ irriterad, VARFÖR går det inte att byta skal? Mitt förra msn var ju så snyggt. Är det någon som kan hjälpa mig med detta? :p Om det ens funkar.. Haha, lite töntigt av mig att gnälla och bli irriterad på något som detta, egentligen är det ju bara att ta bort och ladda hem det gamla. Men jag menar, vem vill inte ha det nyaste av allt? Eller ja, jag är sån iaf. Tröttnar snabbt så att säga.

Nu blir det nog Friends- eller filmmys. Måste faktiskt säga att efter att jag har knarkat halstabletter hela dagen, så är halsen helt.... oförändrad. JIPPIE! -_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0