The one with the girl who doesn't really know..

hm...... klurigt.


Iaf, jag och syster fick klockan 23.30 eller något för oss att vi ville baka bagels,
ni vet sånna runda med hål i som de allid äter i O.C. Jag brukar baka sånna,
för de är så roliga att göra. Man kokar dem och allt.. Huhu ^^,
Vi blev färdiga runt 01.00 eller något. GRYMT JÄVLA GODA måste jag säga..
Nästan så att jag vill gå ner och ta en till nu, även om jag är övermätt.
Annars sitter jag här och lyssnar på Coldplay och tänker..
Är även inne och kollar lite på Tradera, funderar på att hitta något jag vill ha
och buda, bara för att testa hur smidigt det är lixom,
men jag vet inte riktigt hur det går till.
Så om det finns någon van Traderahandlare, hör av dig! :)

Kommentarer
Postat av: d

Om man skulle ta och sova kanske? Neee.

2009-01-06 @ 09:45:01
Postat av: Jesper

Elin jag vill ha ditt recept på bagels.



Förresten har jag traderakonto men är inte direkt van:(

2009-01-06 @ 19:11:41
Postat av: anne

ge mig recept!!!!!! nuuuuuuuuu

2009-01-06 @ 22:19:10
URL: http://anneelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0