The one with the .. hm, I don't know?

Usch, jag hatar att komma på rubriker, därför började jag med detta störande system som de använder i Friends, med "The one with..." men nu märker jag att det också böjar bli svårt!

Det blev alarm på imorse, kl 10! Bläääää! Men bra egentligen, hur ska jag annars kunna somna i natt? Så ja, under dessa två timmar har jag hunnit se på ett avsnitt Top Model s10, som jag iofs redan har sett flera gånger. Jag har även suttit och nött Guitar Hero. Jag vet inte om jag har skrivit det tidigare, men jag har börjat köra på Hard nu, och jag är SÄMST! :D Nae, men jag kör karriär och på den har jag faktiskt kommit ganska långt, dock med en hel del skrik och svordomar inblandat  ^^

Klockan halv fyra ska jag iväg till Aktiv. Fy vad dålig jag har varit på att träna det här lovet :/ Men inte så konstigt när gymhelvetet är stängt hela tiden, när jag inte har skjuts och när bussen inte kommer :C Jag tänkte försöka köra stenhårt nu fram till vi åker, eftersom jag säkert kommer tappa massor när vi är där. Hoppas även på en kram/puss av någon söt idag, men vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0