The one with the pretty happy Elin

Jag vet inte om någon hann läsa mitt förra inlägg som hette "The one with the happy Elin", det är i alla fall raderat nu, för här sitter bara en "pretty happy Elin"  :/ Var sagt att jag skulle träna fotboll i morgon, för första gången på mer än ett år, men det sket sig. Aja, men jag är ändå en happy Elin för jag har tillbringat natten och mestadels av dagen hos en underbar D :) Hihi! Annars har jag varit ute med Viggo och mammsen och jag gjorde en specialar chokladpudding, mums!

Nu kommer veckans läsar-fråga:
Vad gör jag just nu?
a) åker snöscooter
b) tittar på friends
c) springer ett marathonlopp

Vinnaren får mina manadrinskal som ligger här framför mig när jag sitter och tittar på friends :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0