The one with the very sad day

Hm.. Mycket ledset idag i skolan :'/ Jag vill inte VILL INTE VILL INTE! Jag vill bara att det här ska vara en dröm och att jag ska vakna upp en måndagsmorgon och att allt är som vanligt igen. Kanske verkar överdrivet, speciellt från mig, men jag tar det väldigt hårt.. Du och jag har ju inte alltid direkt haft den bästa kontakten under dessa år, men nu på senare tid har du vuxit hur mycket som helst i mina ögon. Det som gör mig mest rädd är att vi säkert kommer tappa kontakten helt.. Jag menar, vi träffas i princip aldrig på fritiden, och hur blir det då nu? Haha, det låter som att du ska dö eller flytta långt härifrån, men det är nästan så det känns.. Usch och blä. Men jag hoppas att du får det bra och att det är värt det! Jag älskar dig Josefin.



Hm.. aja, snart kommer D, får hoppas att han kan få mig på andra tankar och göra mig lite gladare. Ledig i morgon också, det är nice.

Kommentarer
Postat av: alisa

men nej vad nu! eller är det att hon ska byta skola eller något liknande?

2009-01-10 @ 10:42:04
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0