The one with Yes man

En riktigt mysig kväll. Jag,mamma, pappa, Linus & Tilda  var inne i stan och tittade på bio.
Yes man
blev det, ni vet den med Jim Carrey.
Den var riktigt bra, inte lika hysteriskt kul som Jim Carrey filmer brukar vara,
men den var ju absolut rolig och dessutom var filmens budskap väldigt tänkvärt,
vilket var att säga "ja" mer. Kanske är något man borde börja med?

Efter bion åkte vi till Akropolis och käkade. Alla blev jättesugna på att åka till Grekland igen,
ett plus är ju att Viggo kan följa med dit. :) Dock är inte jag (och mina syskon, tror jag)
ett så stort fan av att åka tillbaka till länder vi har varit i, skulle nog hellre åka till något
annat europeiskt land då, typ Italien eller Frankrike :)

Och på tal om länder vill jag bara meddela ("tjata om" kanske endel tycker...)
att det är exakt 40 dagar kvar innan vi drar till Filippinerna. YEY! 

d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0