too many colours!

jag ska köpa en ipod nano hade jag tänkt mig, men det är ju såååå många färger att välja på! :o
jag är mest sugen på turkos eller grön, men även lila och kanske röd... gaaaaah, jag vill ha alla!
och så tänkte jag även köpa 8gig, men det finns 16gig. vad ska jag välja?
jag menar.. just nu på min mobil har jag ca 300MB låtar, haha! mer behöver jag liksom inte :p
men så tänkte jag om jag ville lägga in lite filmer, och de går ju på ungefär 700MB styck..

aja, skriv en kommentar om vilken färg ni tycker jag ska köpa! finns även enskillda bilder
på de jag tycker mest om på min bdb skriv en kommentar där med om ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Välj 16, prisskillnaden är så liten.

2009-01-25 @ 22:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0