Tredje bröstvårta + Womanizer covers!

Tro det eller ej, men ett tag efter att Britney Spears hade kommit tillbaka till rampljuset igen så spelades hennes nya skiva vääääldigt mycket i mitt rum. Bland annat då Womanizer. Hittade denna sköna cover av hennes låt som jag tyckte var riktigt bra, av Lilly Allen, som för övrigt har tre bröstvårtor. Hihi!

Direkt efter att jag hade publicerat det här inlägget hittade jag en ännu bättre cover! Så vill ni bara lyssna på en av dem, lyssna på den andra videon!




Kommentarer
Postat av: Laban

Du verkar ha bra musiksmak! =) Jag skulle bli jätteglad ifall du hade lust att kolla in min blogg. Alltid ny och fräsch RnB-HipHop-Reggaeton. Hoppas att du inte blir besviken. Lämna gärna en kommentar. Peace! -uwantit.blogg.se-

2009-01-17 @ 23:07:12
URL: http://uwantit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0