You belong to me

Som ni kanske vet så fick ju jag Spotify härom veckan. Det är alltså ett lagligt muskprogram och det är sjukligt bra! Det är bara att söka på vilken artist eller låt som helst, så är det bara att klicka och spela, utan att behöva vänta flera minuter på att låten ska bli nerladdad. Sure, "vilken låt som helst.." är kanske lite överdrivet, men typ! Sen fick jag tipset av David att typ synka Spotify med en annan sida som heter last.fm.  Last.fm är en sida som känner av vilken musik man spelar och sen letar den upp musik som man möjligtvis kan tycka om. Alltså musik som liknar den musiken man spelar i sin mediaplayer :)

Det står även vilken låt man har lyssnat mest på, och till min förvåning såg jag att jag hade spelat en låt 228 gånger! Det kanske inte låter så mycket, men med tanke på att låten som kom på andraplats bara hade blivit spelad 55 gånger så är det mycket. Så ja, nu sitter jag och lyssnar på låt #1, och den är underbar!!

Jason Wade-You belong to me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0