"You seem unhappy. I like that."

Onsdagen spenaderdes med Jocke, Jesper och Åke ute i  skogen. Muuuums för daimtårta säger jag bara! Eller ja.. I alla fall innan den lilla American Pie händelsen, eller vad säger du Jesper? Och ja, annars idag har jag sovit och för ungefär en halvtimme sen kom jag hem från fotbollsträningen. Jag orkar inte gnälla, och därför berättar jag inte hur den var. Nu längtar jag i alla fall tills i morgon, och tills på fredag. Hoppas på lite röjj med fisen på lördag, but we'll see. Sen vill jag också träffa mina sötisar Emelie och Josefin med, såklart Emilia också, men henne träffar jag ju som tur är varje dag :)

sov så gott! :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Åke bör dö

2009-01-21 @ 23:51:45
Postat av: Jakob

Janitor i scrubs!

2009-01-22 @ 00:57:38
URL: http://bleeditout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0