brrrrrrum!

Somsagt, min dag har ju inte varit den bästa.
Dessutom känner jag mig sjuk och dan, usch..
Skulle ha pluggat massor,
men har verkligen inte haft energin till det.
Istället åkte jag med mamma och kollade nya gymmet, metro.
Riktigt många och fräscha maskiner, men grymt trångt.
Nae, för min del blir det nog aktiv eller medley somsagt.
Sen åkte vi till viberga. köpte "väggklistermärken" till mig.
Det låter inte särskilt snyggt för er som inte förstår vad jag menar,
men det är i alla fall som ett stort klistermärke som man klistrar fast på väggen,
mitt liknar en gren med blommor, typ.
Pretty nice måste jag säga!
Dock funderar jag ändå på att måla om mitt rum.
VItt med en svart  fondvägg som jag ska ha något motiv på,
antingen i vitt eller massor fina pastellfärger (:

Nu ska jag försöka plugga lite mer,
om inte det funkar ska jag se på House :)

Ojskibojski! Nu glömde jag ju skriva det jag
baserade rubriken på!
Nämligen att jag övningskörde förut.
Riktigt kul, jag längtar tills jag kan börja köra på vägar
(retas inte, det är typ 4ggn jag kör, utspritt på mer än ett år)
Aja, det var bara det :D Hih, ciao!

Kommentarer
Postat av: alis.

ja jag hatar skolan just för tillfället. men så jääävla skönt med lov snart. påsklovet är väl typ v 15 tror jag. so hang in there babyboo. :)



btw. FAN VAD DU ÄR BRUN. JAG HATAR DIG. HEY! PUSSSSSSSS SÖT

2009-03-17 @ 23:08:58
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0