cold sweating, you know!

usch och bläääää vad jag mår dåligt :(
inte ett dugg kul, hostar, snorar och kallsvettas..
så ja, det blir absolut ingen skola för mig i morgon.
får hoppas att min daniel kommer hit och håller mig sällskap.

mm, jag bara känner hur givande den här helgen har varit.
i morse vaknade jag, gick ner och tittade på discovery med pappa och linus,
la mig i mitt rum och tittade på filmen Journey to the Center of the Earth från 2008.
det är en fantasy/äventyrs film som handlar om en man (han som spelar jungel geroge)
som tillsammans med hans brorsson försöker hitta brorssonens försvunna pappa, typ.
egentligen skulle det vara en helt perfekt film för mig,
eftersom jag älskar fantasy i alla former: böcker, filmer, spel m.m.
men den här var bara lite för mycket ibland.

ae, nu ska jag nog gå ner och ta lite glass, för min onda hals liksom..
(..eller kanske för att det är grrrymt gott)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0