dagens!

dagens klädsel: jeans (som ska sys om), lila adidaströja, vitt linne
dagens hår: helt utsläppt och med ganska mkt volym
dagens låt: shock horror-the view
dagens vill ha: daniel!
dagens tabbe: jag gör inga tabbar (höhö...) nej, men ingen som jag minns.
dagens dåliga: att jag är sjukligt trött
dagens food: hallon, blåbär, vaniljyoghurt & special k var bäst iaf!
dagens mums: gymmet, daniel & att jag har sålt ipoden!
dagens måste: städa, egentligen........ kommer det bli av? nej!
dagens work out: hårt pass på gymmet
dagens längtan: träningslägret i helgen och påsklovet, såklart!

Kommentarer
Postat av: alis

haha, jo det är faktiskt jag som har gjort den :) men finns säkert fler som har liknande listor, så sno på bara ;)

2009-03-31 @ 20:10:17
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Jesper

Daniel står på ¨¨dagens har:¨ hos mig:A

2009-04-01 @ 17:05:56
Postat av: elin m

alisa: okej. hihi, tack! :)



jesper: han är min.....

2009-04-01 @ 18:54:57
URL: http://bleeditout.blogg.se/
Postat av: Daniel

Oh, fick jag vara med på två ställen :)

2009-04-02 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0