från botten, till toppen till.. mittemellan?

mm, det är så det är. gårdagen var den värsta på mycket mycket länge, ville bara lägga mig och dö. och så har dagen i skolan varit också. men efter att ha tränat "sönder" på gymmet mådde jag mycket bättre, fram till nu som allting verkar sjunka igen... och vid sånna här tillfällen hjälper det inte heller att jag lyssnar på en väldigt väldigt bra, men deppig låt. ni får den där nere sen. ja ni.. dagen kommer troligen bestå av grymt mycket plugg, like yesterday. dessutom vill jag skaffa gymkort, men frågan är var: medley eller aktiv?  medley har ju allt, men är tydligen väldigt fullt mellan 16-19, de tiderna jag kommer kunna vara där. dessutom ligger det så lång ifrån skolan.. men det har ju å andra sidan bad+att det ligger nära lotorp. hm.. aja, får se hur jag gör :)



pyss

Kommentarer
Postat av: alisa

svik för fan inte aktiv nu din jävel :P

(dock kanske jag själv ska byta till medley sen i sommar)

2009-03-17 @ 17:54:35
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0