hahahahaha, äckliga gubbe!

*ring,ring*
Jag: Hej det är Elin
Han: Ja, hej det var Per här!
Jag förstod direkt att det måste vara Pers nummer som jag råkade smsa igår, när jag egentligen skulle smsa Åke. I smset hade jag skrivit "Min busunge".
Jag: Åh, förlåt! Det var dig jag råkade smsa igår va? Det var inte alls meningen, jag måste ha blandat ihop två siffror :$
Han, tydligen Per: Nej men vad tråkigt, jag som hade hoppats på att det var till mig.
Jag: Jaha, så det säger du, men jag ber i alla fall så hemskt mycket om ursäkt.
Per: Nej nej, gör inte det, du får gärna skicka flera sånna sms till mig.
Jag: (jag skrattar till och börjar förstå att han är en sliskig 45-50årig gubbe)
Per: Men vem är du då?
Jag: Ehm... Jag är.. jag är Klara (jag kallar mig alltid Klara till folk jag inte vill säga mitt namn till)
Per: Jaha, hej på dig Klara. Vart hittar man dig då?
Jag: (Hjärnsläpp...Vad ska jag säga?) Mig hittar man i Norrköping.
Per: Nej men jaha! Det är ju inte alls långt bort, jag bor i Stockholm och är i Norrköping minst tre gånger i veckan.
Jag: Jaså, så det säger du.....
Per: Hur ser du ut då Klara?
Jag: Jadu, vad ska jag säga? Jag är lång och har långt mörkt hår.
Per: Det låter fint du Klara. Mmm.. Så du tycker om busungar?
Jag: Ja, jag tycker om min pojkvän.
Per: Jaha, så det finns alltså en sån.. Vad tråkigt.
Jag: Nej, det är det verkligen inte.
Per: För mig är det tråkigt. Du vill inte träffas någon dag ändå?
Jag: Jag tror inte att min pojkvän skulle tycka om det.
Per: Men han behöver inte få reda på något.
Jag: Nej du Per, nu ska jag fortsätta att plugga. Hej då!
Per: Men hör av dig hörredu så kan vi ses.
Jag: HEJ DÅ!

Hahaha, vilka äckliga jävla gubbar det finns alltså :p Om ni tänker "What the fuckkkk? Är du så dum att du inte fatta vad han var ute efter förän så sent?"  Så var det självklart så att jag fattade det så fort han sa att han tyckte det var tråkigt att smset inte var avsiktat till honom, men det är ju kul med lite annorlunda händelser i vardagen, speciellt när man sitter och pluggar. Dessutom fick jag lite flaschbacks från i 6an då hela klassen satt i min säng på Gottland och vi ringde Heta linjen, hahaha :D


Kommentarer
Postat av: Daniel

Halva inne jue! ;)

2009-03-08 @ 17:20:10
Postat av: anne

men varför började han kalla dig elin? Hur visste han att du inte hette klara? :O

2009-03-08 @ 17:52:48
Postat av: Anonym

men anneeeeee, jag råkade skriva fel. sluta nu va ^^

2009-03-08 @ 18:45:24
Postat av: Emelie

hahaahahahahhaa jag döööör!! Vilket jävla pervo!! men liiiite kul var det ju ändå! haha

2009-03-09 @ 18:55:35
URL: http://emeliedavidson.blogg.se/
Postat av: matilla

vilket jävla snuskhummer! :D

2009-03-18 @ 21:45:25
URL: http://matillaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0