hemska,hemska dag

jag vaknade med samma underbara huvudvärk som alla andra dagar den senaste veckan, men ville ändå till skolan (jag har "träningsvärk" i rumpan för att jag har suttit/legat så mycket) sen stressar jag igenom hela morgonen, och när jag ska ner till bussen hittar jag varken mina nycklar eller mina vantar. så jag tar syrrans vantar och skiter i nycklarna. när jag är högst upp i backen ser jag hur  bussen åker förbi, och dessutom genar när den vänder, så jag får börja springa, men jag hann som tur var. väl i skolan mår jag skit, hostar som fan, har ont i huvudet, snorar och är allmänt seg. på naturen skulle jag och några tjejer göra blodprov för att se vilken blodtyp vi har. jag bangade dock, too many bad memories från blodprov. och ja.. nu är jag hemma, helt ensam och så saknar jag någon som jag betedde mig konstigt och dumt mot igår, sorry hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0