icetoes!

kallt kallt kallt! jag och emilia har ägnat hela vår eftermiddag till att gå runt på nyhem, ännu en gång, och sälja jord. sure, riktigt nice väder, men om man är så dum att man går runt 3,5h i tunna tygskor, så spelar inte det bra vädret någon roll. och jag är dessutom extremt känslig för att frysa om tårna, så AJ AJ säger jag bara, vi gick i alla fall färdigt allt nu, ca 150-200 hus skulle jag tro att vi klarade av idag :)

något annat jag äntligen har fått avklarat idag är att byta mattegrupp! jag och emilia har ju gått NV-matte, även fast vi varken ska läsa matte D eller gå åt naturhållet.vi har flera gånger varit precis på gränsen till att byta till vanliga NS-matte, men blivit övertalade att stanna. men i morgon är det nationellt prov i matte A, och jag känner mig fortfarande helt snurrig och borta av all stress efter resan, så jag kände att det inte var värt att göra det och sen säkert få jättedåligt betyg, när jag lika gärna kan läsa matte A i några månader till, och sen vara lite mer förberedd och göra det :) emilia ska dock göra det i morgon, så jag önskar henne lycka till! :D

nu är frågan vad jag ska göra.. känner mig lite hängig och otroligt trött. kanske blir att gå och lägga sig tidigt ikväll, skönt!




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bytte från NV-matte till SP-matte. Det var UNDERBART!! :D

Man kan ju ändå läsa till Matte C utan problem :)

2009-03-19 @ 15:36:44
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0