ljudlös

igår kom daniel hit. vi spelade lite tv-spel (jag spöade stackarn, as usual..) dock kände jag mig jättesjuk , vilket inte alls är vanligt. (frukt är den bästa medicinen! :) hihi. men i alla fall, så från och med kl 21 eller liknande så sov jag från och till, tillslut somnade vi båda vid typ 23, på en fredagskväll...höhö.  ja, och så i morse vaknade jag tidigt av att jag hade så otroligt ont i halsen och bihålorna. när jag gick ner för att ta en huvudvärkstablett kom som vanligt viggo och hälsade på mig, men när jag öppnade munnen för att hälsa tillbaka kom det inte ut ett ljud . yes, jag hade tappat rösten. jag tror aldrig att jag har gjort det förr. lite kul, lite störande, mycket svårt att få folk att höra vad jag vill. så ja, nu under dagen har det gått lite från och till, just nu kan jag prata nästan normalt :) så småningom blir det robinson i min ensamhem.. hrmf, kul!

och dessutom känner jag hur mina blogginlägg är så otroligt ointressanta, jag ska försöka att börja anstränga mig mer (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0