nån stod ju fan och pulla 100 meter ifrån!

första skoldagen i går, JIPPIE! ae, fy fan alltså.. otroligt skönt att träffa emilia dock, men ändå.. :/

på kvällen drog jag till jakob och sov där... haha, förvirrad igen sofia? :D nae, men jag åkte faktiskt till familjen göhls hus och sov där, eftersom daniel och johan har bott där ensamma i veckan :)  nästan två år sen som jag var där, men det var lika fint och trevlig som alltid. kvällen var ju sen inte särskilt händelserik för min del, johan och daniel spelade wow hela kvällen och jag låg och halvsov i soffan. fast jag fick mig ett litet skratt då och då, dels för att jag bara tycker själva grejen med wow är så sjuk (men säkert jätterolig) och dels för att johan ett flertal gånger satt och sa åt folk att pulla, hihih.

i morse började jag kl 11.10, hade en lektion och sen åkte jag in till stan och gjorde ett knä-test. och just ja, grattis daniel och jesper som flyttar till en lägenhet idag! nu är det bara barn kvar, för jag tror faktiskt att man kan räkna er som gifta. så ikväll blir det att inviga lägenheten :) förhoppningsvis får jag träffa emelie, josefin och emilia en stund också :D

pyssen

Kommentarer
Postat av: sofia

haha xD

2009-03-09 @ 19:13:40
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0