no, thank you!

nej ni, pinjenötter är inte min grej.
usch vad det kliar i hela munnen,
tungan, i halsen och på halsen.
det är nog inte så värst bra för mig att äta dem.
synd, eftersom de är så grrrymt goda!
fast de ser faktiskt lite ut som små vita fästingar. hihi!



skolan idag var faktiskt riktigt slapp, två lektioner med film!
synd bara att jag var så otroligt trött,
jag nickade somvanligt till flera gånger under filmen,
hoppas ingen såg mig, hihi :D 
efter skolan, eller under skolan, så gick jag till aktiv.
(jag går till gymmet/sjukgymnasten på idrottslektionerna)
eftersom jag körde hopp igår, blev det kondition idag.
dock körde jag nog lite för hårt, eller för hårt för mig
eftersom när jag tränar för hårt & länge tröttnar jag alltid,
och så slutar det med att jag mår skit och/eller tröttnar.

och ÄNTLIGEN blev jag av med min ipod också! YEY :D
ikväll ska jag hem till min åkis och mysa, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kondition? Var mer styrka...

2009-04-01 @ 15:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0