och jag var sjutton år...

Ujs, nu var det ett tag sen jag skrev känns det som. Idag fyller i alla fall jag år, hela 17 år faktiskt (: Hm.. Fast egentligen, vad är det för bra med att fylla 17?
Jag menar..
15år=moppe (retas inte)
16år=gymnasiet
17år=????
18år=ja, ni vet ju allt.

Det har i alla fall varit en mycket bra dag. Vaknade upp brevid Daniel av en söt familj som sjöng och gav mig presenter :) Inte lång efter ringde mina undebaringar och sjöng för mig, riktigt fint (: Skulle dock hellre träffa dem, som alltid.. :/ Men ja, sen åkte jag till skolan, där jag fick en hel del grattishälsningar! Jag har fått en hel del sms också, och sorry till alla er som fick svaret "tack så mycket blablabla, men jag har inga nummer på mobilen, så vem är det? :D" Ja, somsagt, jag har INGA nummer, så inget personligt (: Sen gav världens sötaste Emilia mig en Bamsetvål och pastiller!! :D ehm, ja.. Efter skolan gick jag till gymmet, grrrrymt bra gick det. Sen hem och mysa. Nu är Larssons här, av dem fick jag ett presentkort så man kan fixa typ fotoalbum. Riktigt bra och användbart :) Och ett halsband fick jag också.  Ja, annars har det inte hänt mycket ikväll.. Jag har plågat Daniel med Let's Dance, mohahaha. Men han kan ju faktiskt inte vara elak mot mig idag, det är ju min födelsedag (:

I morgon kommer det lite mer släkt, sen på kvällen är det parrrrrrty :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis!! :) Bara ett år kvar ;)

2009-03-14 @ 12:05:46
URL: http://emeliedavidson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0