projektvecka

just nu sitter jag i skolan, började vid 10, slutar vid 12. höhö, vi har ju faktiskt projektvecka vilket betyder obestämda tider, typ :) klockan 12 kommer mamma och hämtar mig, då åker vi till åbergs och köper sallad, sen ska vi till norrköping för jag ska till doktorn idag igen på en så kallad 6månaders koll. alltså, tänk er att det är hela 6 månader sen som jag hoppade runt på kryckor och hela 6 månader sen som jag svimmade av smärta så fort jag reste mig ur soffan. tiden har gått snabbt. på tal om tid som går snabbt så har även jag och åkis varit tillsammans i 2 månader idag, 2 bra månader. jag fick vakna upp brevid honom i morse, för ovanlighetens skull.. 8-) det var iaf mysigt, som alltid.

annars har det varit en bra helg som har ägnats i daniel och jespers lägenhet med massa killar, super mario och guitar hero :)

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis ;) nu är jag inte förvirrad längre i alla fall xD

2009-03-09 @ 19:11:23
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0