YEY, bra början...............

Först vaknar jag kl halv 7, ca 1,5 timma för tidigt..... alltid lika kul. Dock visade det sig nyss att det var bra, eftersom jag för ovanlighetens skull (not) lyckades tappa en nästan helt ny ögonskugga ner i golvet, 200kr i papperskorgen. PUSS! Hm... Får för Emilias skull hoppas att hon lyckas göra mig lite gladare idag i skolan. Jag hoppas att jag gör henne glad också, först och främst bara genom att vara i skolan,höhö. Och även för armbandet från Filippinerna som hon ska få (hoppas att hon inte hinner läsa det här innan hon får det!) Efter skolan blir det troligen en massa plugg eftersom jag tydligen ligger något GRYMT efter...

uppdatering:
OCH DESSUTOM, såg jag precis att min roll-on  hade gått sönder i min väska :| älska livet!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja, livet är för härligt.. :P speciellt i sverige på vintern :)

2009-03-09 @ 19:15:06
URL: http://zchnullmundsheting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0