you don't know anything about me

Usch, i morse var det verkligen segt att gå upp! Jag som vanligen flyger upp ur sängen hur tidigt det än är, just för att jag ska hinna med att fixa iordning mig, låg i morsen en hel halvtimme extra och halvsov. Inte vanligt må jag säga! Sen fick jag sälle av Daniel en bit till skolan. Han berättade att han hade köpt en Ben & Jerry glass åt mig!! (ja, det blir ju åt honom också då såklart) Jag som massa länge har velat smaka det! Mmmmm, den killen alltså. PUSS! :) Får bara hoppas att Jesper inte har hittat den i frysen och käkat upp den, då blir det inte roligt för honom! hihi.

När jag berättade om B&J glassen för Emilia blev hon lite avis, och när vi såg att ris & köttfärssås serverades i matsalen bestämde vi oss för att gå till b-hallen och köpa oss en Ben & Jerry glass. Wich heter den och finns att köpa bland "lösglassarna" hihi. Så vi delade på den till lunch. Mycket god, mycket mättande! :)

Sen köpte jag även lite candy till min sötnos, för han åkte nämligen in till norrköping och opererade axeln idag. Så det jag gör just nu är att jag sitter här och väntar på att han ska ringa och berätta att allt gick bra :)


Den mumsiga glassen jag och Emilia åt idag, mmmmm :)

Kommentarer
Postat av: Jesper

Jag åt upp det sista av glassen som lämnades i frysen! In your face!

2009-05-08 @ 13:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0