aj, mitt öga!

och ännu en dag är man sjuk. igår gick jag till skolan, mest för att jag skulle till sjukhuset och sen göra ett prov, ett prov som sen visade sig gå sjukligt uselt. på sjukhuset kollade de om en leverfläck jag har är cancer, någon (mamma) har nämligen skrämt upp mig rejält! dock var det inget farligt som tur var. något som jag också kollade upp på sjukhuset när jag väl var där, var mitt öga. haha! det sista jag gjorde när jag hade sminkat färdigt mig igår morse var att sticka en nål i ögat, som såklart började rinna som en tok och hela mitt fejja blev svart. ont som fan gjorde det också! farbror doktorn sa att jag hade ett sår på hornhinnan.

ikväll blir det inget partaj för min del. det blir en traditionell fredagskväll med tacos, idol och godis.  NICE! :)

pyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingen daniel? :S:S:S:S:S

2009-10-23 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0