daz weekhent

Fredagskvällen ägnades åt idol, tacos och 9-månaders mys. På lördagsmorgonen drog jag och Daniel till Firret och körde ett otroligt segt gympass. Efter det tog vi med Linus och Tilda till stan. För mig blev det bara en randig tröja och ett linne inhandlat, inte så lyckat eftersom jag är i desperat behov av en jacka. Däremot fick jag Daniel att köpa endel, så dagen blev lyckad ändå! På kvällen tittade vi på matchen och sen på G.I. Joe, verkligen üüüüübercool film! 8-) Idag har vi varit i ständigt iskalla och blåsiga Igelfors och tittat på när Tilda spelade match med Östgötalaget.

Nu åt jag precis vääääärldens,  världens starkaste nudlar. Två tuggor fick jag i mig, sen funkade det inte längre. Fick gurgla vatten i 10 minuter. Annars ska jag fixa iordning mig nu, sen dra till Daniel.

Pyss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0