jävla skit

suck säger jag bara. nu ligger jag här igen, i sängen utan att kunna göra något. hela benet värker och så fort jag rör mig känns det som knivhugg i knät. mm, ni förstår kanske att handbollsträningen inte gick så bra igår. jag var helt otroligt uppspelt, nervös och livrädd innan och under hela träningen, men det gick ändå helt okej för att vara första gången som jag höll i en handboll på nästan två år, och dessutom med klister! i slutet av träningen spelade vi match, och efter att jag hade lyckats göra ett mål skulle jag hoppa upp och skjuta igen, men så fort jag landade kände jag hur det knäckte till i knät och det gjorde helt sjukt ont, ondare än när korsbandet gick av första gången. så nu är det bara att vänta på att det antingen blir bra och läker av sig självt, annars hoppas jag på titthålsoperation så snabbt som möjligt, så jag kan få reda på vad felet är.

bläblä, inte kul. jag orkar verkligen inte med det här något mer :/ tur att jag har min mr d som stöttar mig i alla fall, puss på honom.


Kommentarer
Postat av: mr d

Ställer alltid upp :) <3

2009-10-28 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0