20 frågor


Bara för att jag har så otroligt tråkigt snor jag denna av Sofia...

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?
Håret, lugnt! Visst kanske det inte syns, men naturligt har det noll volym och är jobbigt vågit.

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?

Jadu.. Det är svårt, för det beror ju på vad jag vill göra i framtiden. Fast, jag tror nog att man kan göra i princip vad som helst i Australien, så det får det bli.

3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?
Något jag varken får tillfälle, tid eller har råd med är att åka utomlands och göra en massa kul precis när jag vill. Ett privatplan och ett hus utomlands, ja tack!

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?

Eftersom Elin, Anne och Alisas bloggar ligger överst på mina länkar är det nog dem som jag oftast läser

5. Prenumererar du på någon tidning?
Jag och Daniel prenumererar på M3, love it!

6. Vad fick dig att börja blogga?
Det var nog mitt minskande intresse för bdb som fick mig att börja blogga. Sen är det ju rätt nice att ha delar av sitt liv uppskrivet och samlat på ett ställe, så jag kan se tillbaka på det :)


7. Har du några stora planer detta år?
Jag och Daniel ska ju till London 9-12 december, det är den största planen jag har i år.


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?
Jag bakar nog hellre själv.


9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Någon som gör att tjejer/kvinnor i u-länder får en bra utbildning, det skulle nog lösa en hel del.

10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?
De husdjur som vi har haft men som är döda nu är två fåglar, två marsvin, två råttor, vandrande pinnar, en katt och så hade brorsan sköldpaddor. Just nu har vi två katter och en djävulshund.

 

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?
Antingen tillbaka till den tid jag var i 6-9 års åldern, bara för att se hur det var. Annars till framtiden, kanske 10-20 år framåt.

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
All elektronik som jag köper, tröttnar på och säljer vidare. Har förlorat hur mycket som helst på det. Men ja, that's me. Sen köper jag en hel del onödiga kläder som jag aldrig använder också.

 

13. Vilket ämne i skolan är för dig det värsta?
Hm.. jag har faktiskt inget hatämne. Men just nu är geografi rätt trist.

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Jag har ju varit i Filippinerna och Italien i år, och ska till London i december. NICE :)

15. Berätta 3 saker som dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)
- Jag kan bli helt crazyknasig och blir därför ibland kallad "problembarn" av mina föräldrar, men bara på skoj. Hoppas och tror jag... hihi!
- Oftast är jag bara hemma högst tre dagar i veckan.
- Ingen person i hela välden känner mig, på riktigt.


16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Lite då och då. Jag tycker hon har för mycket text och orkar oftast inte läsa igenom allt :p

17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?
Jag försöker att intala mig själv att det inte är det, men helt ärligt så är det det. Jag har försökt att köpa flera jeans som inte har något speciellt märke, men det slutar alltid med att jag aldrig anväder dem. Jobbigt för ekonomin...

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Snart 10 månader med Daniel

 

19. Svär du ofta?
Tyvärr, ja.

 

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Öland är grymt på sommaren :) Sen är Mediamarkt ett paradis också, hihi!


Kommentarer
Postat av: alisa

HAHAHAHHA "sen är Mediamarkt ett paradis också" :D

2009-10-31 @ 14:52:03
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/
Postat av: Elin

Gud va länge sen man gjorde listor!!! :O Roligt! :D

2009-11-06 @ 18:06:42
URL: http://elinbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0