I <3 BLOGG

Jahopp, som vanligt är det segt här i bloggen. Har dock äntligen fått internet hos Daniel, så det kanske kaaaanske blir lite fler inlägg nu. Men bara kanske! Fast helt ärligt vet jag inte vad jag ska skriva om. Det jag gör om dagarna är att vara i skolan skola, gymma och plugga, och det tycker inte ens jag är kul, så varför ska jag tråka ut er med det? Jag sitter i alla fall hos mitt gull brevid mitt gull och pluggar nu, vill bli klar så jag får ssssssspelllalala! Abstinens, nej nej.

 

Sen var det ju Italienbilderna också.. Dock inte mitt fel, det är min otroligt sega syster som måste godkänna dem. Bara därför lägger jag in en Italien bild som hon är med på, hihih. TILDA, sluta sega!

 

PUSS!


Kommentarer
Postat av: tttttttttt

du kan va seg

2009-10-09 @ 17:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0