Oups.


Stor bild. Den gick inte att förminska. Det gör absolut ingenting. Snygg kille. Snygga kläder.

Var hälsade! Idag är jag trött. Minst 19 timmar i matteboken säger jag bara. Inte idag då, utan igår och i förrgår. Jag trodde jag skulle få ut något av det, men fick jag det? Tveksamt. Idag var jag i alla fall i skolan och snacka om att jag var seg i huvudet. Efteråt åkte jag till stan, skulle hämta ett gäng fribiljetter till Hugos, men alla var slut. Bummer! Skit samma, det är värt pengarna! Och med tanke på att jag patetiskt nog sitter inne på denna sida: http://apk.se/ så kan ni kanske förstå att mitt "löfte" jag skrev den 9 oktober kommer brytas redan efter en vecka, HE HE HE. Ibland får jag så knasiga idéer, jag, Elin, nykterist? Pff! 

I stan hittade jag i alla fall en t-shirt, en klocka och lite smått och gott. När jag har råd ska jag köpa följande som jag har checkat in: ett par vantar i mocka, örhängen, ribbade strumpbyxor, leggings med skin- eller mockadetaljer, en rock 'n' roll t-shirt, ett svart linne, en stickad tröja från Monkey och ett par skor från Nelly. Pengar tack? Snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0