saknaden.

Huah, den här veckan har varit riktigt tuff, men ändå inte. Spexfoto i måndags och Johan säkrade platsen som Bergskas skönaste när tog löpet genom skolan i mankini, haha! De senaste dagarna har även varit väldigt generösa med sovmornar vilket har varit skönt, men jag har ändå varit sjukt trött på grund av ändringar i träningsschemat, död och kärlek åt intervaller! Igår-natt var jag fyllechaffis åt ett gäng killar och innan det myste jag i stan. Idag har det varit studiedag vilken har innehållit en lååååång sovmorgon och sen jobb 15-22, cash flow! Nu ska jag titta på lite LA ink och förhoppningsvis få inspiration till tatueringar (som jag ändå aldrig kommer göra...)

Natti natti :)


Kommentarer
Postat av: alisa

haha, lite coolt sammanträffande. visste faktiskt inte riktigt vem hon var först heller. men nu känner jag igen många av henns låtar ;)

2010-10-09 @ 12:33:42
URL: http://monkeyrocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0