:)


Hahaha, jag dör! Hittade min nogg idag också.

Fler dagboksinlägg från Lunarstorm, underbart!

bästa kvällen!

2006-09-30 15:30
"tack tack tack tjejer, för en av de bästa kvällarna i mitt liv. Open-mouthed smile det var sååå jävla kul på nice igår alltså, shaka shaka shaka! Open-mouthed smile när vi skulle hem sen på natten, vid ett regnade det som fan. men jag, sabina & ida började gå, men som tur var åkte micke och jessica förbi med bilen, så vi fick skjuts. Smile"

Elin 14 år shakade inne på gymnasieskolfesten... 

smooth criminal,
2006-07-20 12:43
"okej, det där var rätt smärtsamt. :/ ..att byta namn på att bilder som hette "älskling" m.m. till bara liksom.. "jonas". eh, fan.. måste släppa allt det här nu, måste glömma skiten. ;s men det är svårt, 2 månader & 15 dagar.."

Kul Mää Tjejernaa !

2004-04-02 21:48
Idaag hade jag jätte kul mää miina egnaa handbolls flickor Smile with tongue out Vi va på Grosvad å hade kul . Körde litee brendboll å åt tacos å sjöng Kareoke ! Smile with tongue out Fast jag vågade inte . Men dä va kul ändå ! Smile with tongue out Fast nu ä ju handbolls säsongen slut :’( ! Såå tråkit ! 

Och . Såå börjaar jag kanskee gilla Ermiin litee igeen :/ Kanske inte så bra . Jajaj


Kommentarer
Postat av: Jesper

NOGG <3

2010-10-17 @ 12:08:15
URL: http://jesperjsjogren.blogg.se/
Postat av: Ida

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!!!!

2010-10-18 @ 15:15:45
URL: http://klarination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0