22 dec

igårkväll jobbade jag lite på designen. jobbigt att jag har glömt bort så mycket med alla koder och shit, :/ men det är bara att lära sig igen. den dyker nog i alla fall upp så småningom :) sen kom d, det blev massor filmer och serier, som vanligt! men inte "som vanligt" på ett dåligt sätt, för jag älskar att se på film, spec med d.

och inatt var jag i skolan! (i min dröm) KUL menar jag, första riktiga dagen på lovet :p haha. vaknade dock av en hund som slickade mig i ansiktet. ^^ desstuom har jag lite panik nu!!! :o helt ärligt, om det är någon som letar en bingolott till uppesittarkvällen i morgon, CALL ME!

just nu sitter jag och myser i soffan med en smoothie och wille, vår katt. vi tittar på ellen, ni vet hon som har talkshowen ellen degeneres show. usch, jag hatar hennes serie, jag hatar henne med tror jag.. aja. snart ska jag även ta bussen till aktiv. JIPPIE! jag äääälskar gym 8)



puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0