då var julen över.. typ.

hm, varje år såhär dags undrar jag varför jag alltid är så uppspelt inför julafton..
bara en massa missförstånd och besvikelser känns det som :/
nej, nu ska jag vara positiv!! fick ju massor bra :)
kan ju också meddela att jag troligen ska ta hål i naveln så snart som möjligt, tack syskon!

kan lista lite vad jag fick, om det är någon som vill veta:
Klocka Nixon Vega Mint (
på bilden i tidigare inlägg)
Smink
Replay parfym och tvål/bodylotion-kit 
Frank Dandy trosor
SteelSeries IKARI datormus
Sminkväska
Grymma Sony Ericsson hörlurar, tråkigt att de inte funkar bara.. :/
Dust it
Chokladsask
Mörkgrön Adidaströja (
på bilden i tidigare inlägg)
Pengar till navelpiercing (på bilden i tidigare inlägg)


i morgon blir det troligen mys, och på fredag far vi till mormor ute i skogen och får mer pakeeeeet :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du piercing?

2008-12-26 @ 14:54:41
Postat av: Emelie (Grannen)

Elin, ta INTE hål i naveln du kommer ångra dig! Du kommer älska det ett år typ, sen tar du bort den för du är trött på den, och så kommer du alltid ha ett fint litit ärr där piercingen suttit!! Jag lovar! :) Nu lät jag visst väldigt gammal modig, men det är sant!! :D haha

2008-12-29 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0